اگر روزی از شما پرسیده شود : "ویژگی های یک باربری خوب چیست؟" جواب شما چه خواهد بود ؟

این که در تعریف یک باربری خوب بگوییم : باربری خوب باربری است که همیشه درست سر زمان مقرر و تعیین شده برای ارائه ی خدمات حاضر باشد ، میزان هزینه ای که در قبال خدماتش اعلام میکند برای مشتری ها منصفانه و مقرون به صرفه باشد و یا این که هنگام ارائه خدمات به مشتریانش این اطمینان خاطر را به آن ها بدهد که وسایلشان را در سلامت کامل در مقصد تحویل خواهند گرفت ؛ کافی است ؟

اگر پاسخ احتمالی که توسط شرکت بزرگ باربری تلاش کاران مامطیر به این سوال داده خواهد شد را بخواهید میگوییم :

خیر.

یک باربری خوب از دید اتوبار تلاش کاران مامطیر تنها به باربری ای با ویژگی ها بالا اطلاق نمی شود.

اتوبار تلاش کاران مامطیر باربری را یک باربری خوب میداند که علاوه بر ویژگی های بالا خدمات دیگری را هم به مشتری های خود ارائه دهند که در زیر به آن ها میپردازیم :

  1. باربری که ؛ برای انجام آسان و هرچه بهتر کار مشتریان خود ، اقدام به ارائه مشاوره هایی کامل و جامع به مشتری ها ، حتی مشتری های تلفنی کند.
  2. باربری که ؛ دارای اپرتور هایی باشد تا بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ی ارائه ی توضیحات جامع و مفید به مشتری ها بوده و پس از آن بهترین گزینه ی ممکن را با توجه به شرایط مشتری ها به آنان پیشنهاد و ارائه دهند.
  3. باربری که ؛ در ارائه خدمات خود به مشتریان ، از بهترین و برترین خدمات بسته بندی اثبات و اثاثیه استفاده کند و همچنین برای حمل و نقل آن ها از کارگر هایی مجرب ، ماهر و زبر دست استفاده کنند .
  4. باربری که ؛ ماشین هایش اعم از سبک یا سنگین در تمام زمان ها حضور به موقع و در اسرع وقت در محل اعلام شده توسط مشتری را داشته باشند .
  5. باربری که ؛ هنگام جا به جایی ، وسایل مشتری ها را مانند وسایل شخصی خودش بداند و در جهت سلامت وسایل بسیار دقیق و محتاطانه رفتار کند
  6. باربری که ؛ خدماتش را تنها به رساندن وسایل به محل اعلام شده توسط مشتری ختم نکند و پس از اتمام کارهای باربری ، به مشتری ها در جا به جایی درست وسائل هم کمک کند
  7. باربری که ؛ کاگرانش خود را موظف بدانند در صورت درخواست مشتری ها حتی در چیدمان اولیه وسائل هم با آنان همکاری داشته باشند.
  8. باربری که ؛ اپراطور های آن پس از خدمات رسانی کارگران شرکت به مشتری ها ، پیگیری مسؤلانه ای در زمینه ی بدست آوردن رضایت کامل مشتری از خدمات ارائه شده داشته باشند .
  9. باربری که ؛ از انتقادات و پیشنهادات مشتریان در زمینه ی فعالیت های کارگرانش استقبال کند و برای این موضوع اهمیت بالایی قائل شود.

 

باربری در بابل مامطیر_اسباب کشی در بابل مامطیر_اثاث کشی در بابل مامطیر_حمل بار در بابل مامطیر_حمل اثاث در بابل مامطیر_اتوبار در بابل مامطیر_اتوبار باربری در بابل مامطیر_باربری مامطیر در بابل_اسباب کشی مامطیر در بابل_اثاث کشی مامطیر در بابل_حمل بار مامطیر در بابل_حمل اثاث مامطیر در بابل_اتوبار مامطیر در بابل_اتوبار باربری مامطیر در بابل

 

 

 

Template Design:Dima Group